Philips ORD7100C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ORD7100C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

coen1979_1 26-08-2014
Geschreven voor: Philips ORD7100C

Prima geluidskwaliteit en mogelijkheden. Mooi design. Wij gebruiken hem als keukenradio en functioneert daar prima. Veel mogelijkheden met o.a. Bluetooth en DAB+ ontvangst. Het enige minpuntje is dat de DAB ontvangst binnenshuis matig is, maar dit heeft denk ik te maken met mijn woonplaats en niet met de radio.

referee 15-08-2013
Geschreven voor: Philips ORD7100C

Wat een geweldig mooi apparaat (retro design) en het geluid is ook nog een top! Alleen hadden ze van mij het plastic houdertje waar de iPhone/ Pod ingezet moet worden, wat steviger mogen maken.

NvD30B 06-08-2013
Geschreven voor: Philips ORD7100C

We hebben de Philips radio met dockingstation sinds een week in huis. Hij bevalt uitstekend geen moeilijk te bedienen apparaat, met de afstandbediening helemaal supersimpel!!
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar dat zit wel goed met de Philipsapparaten. Het geluid is erg goed! De vormgeving helemaal zoals wij het graag zien.
Voor de korte duur dat we de radio/dockingstation in ons bezit hebben bevalt ie uitstekend!!

Willem_Marleen 23-07-2013
Geschreven voor: Philips ORD7100C

Sinds enkele dagen zijn wij in bezit van dit docking station. Over de duurzaamheid kunnen we dus nog niet veel zeggen, maar aangezien we meerdere Philips producten hebben gaan we ervan uit dat het met de duurzaamheid wel goed zit. Wat er direct uitspringt is het ontwerp van het apparaat. Een retro design met weinig knoppen, maar toch voldoende mogelijkheden. Mooi strak vormgegeven en voorzien van een led display en ledstrip tussen de boxen en bedieningsknoppen wat het ontwerp nog eens goed benadrukt. Op het apparaat kun je een Iphone/Ipod plaatsen, Fm-radio luisteren en het heeft een ingang voor eventueel een extern apparaat (snoer wordt meegeleverd). De bediening kan naast de knoppen ook met een afstandsbediening die wordt meegeleverd. Het geluid is ongekend goed, en de bas-tonen boven verwachting. Je hebt dan wel geen voorgeprogrammeerde genre-instellingen (jazz, pop, rock, etc.), maar dat mag de pret niet drukken. Wij gebruiken de docking voornamelijk in de tuin en bij slecht weer staat hij in de keuken. Hiervoor is dit apparaat echt prima geschikt.

Kortom een echte eyecatcher waar veel muziek in zit!!